Ми на EdCamp Суми
Використання смартфонів та планшетів у навчальному процесі
\Карта знань. Інформація
Карта знань. Типи моделей
Середовище Скретч, що вже знаємо.
Мета:
навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми,
закріпити правила поведінки в школі, навчити учнів створювати власні спрайти;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники,
презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Scratch
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Діти, давайте розгадаємо кросворди ( розгадуємо кросворди:
алгоритм, виконавець, програма)
Що таке «алгоритм» ?
Комп’ютерні програми – це …
Як називаються виконавці в середовищі Скретч?
Скрипт – це …
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
Комп’ютерні програми – це …
Як називаються виконавці в середовищі Скретч?
Скрипт – це …
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності
Учитель. Сьогодні ми пригадаємо все, що ми знаємо про
програму Скретч і навчимося створювати друзів нашому котику
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Діти, ви любите малювати? За допомогою яких програм ми
створювали малюнки? Сьогодні ми спробуємо самостійно намалювати друга Коту. Ви
знаєте, що програма містить колекцію персонажів, які називаються …..
А ми повинні намалювати свого такого, щоб його не було в
колекції. Перш ніж перейти до виконання. Ми подивимося як це можна зробити.
Відкрийте свій підручник на с. 101 уважно прочитайте
довідку. Перейдіть на с.106 і прогляньте ще раз інструменти графічного
редактора, що вбудований у скртч.
(Робота з підручником)
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з
фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам
демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Формування вмінь та навичок
Повторення правил техніки безпеки
Практичне завдання
Намалювати друга для Рудого кота
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Рефлексія
Що нового ви дізналися на уроці?
— Що найбільше запам’яталось на уроці?
— Що сподобалося?
VII. Підбиття підсумків уроку
1.Який зв’язок між алгоритмами і виконавцями?
2. Наведи приклади команд середовища Скретч.
З. Поясни, як зайти у графічний редактор середовища Скретч?
VIIІ.. Домашнє завдання
|
|
Старайся! Будь уважним!
Ти вже більше працюєш над
собою!
Доклади більше старань!
|
низький
|
Досить добре!
З успіхом тебе!
Досить вдало!
|
середній
|
|
Який ти дотепний!
Ти багато вже вмієш!
Чудово! Молодець!
|
достатній
|
|
Відмінно! Прекрасно!
Бездоганно!
Ми гордимося твоїми
досягненнями!
Ти маєш власну думку!
|
високий
|
Презентація "Середовище Скретч"
Фізкультхвилинка
Дидактичні матеріали






Фізкультхвилинка
Дидактичні матеріали
7 клас
Тема.
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування.
Правила безпечного користування електронною скринькою.
Мета.
Познайомити з поняттями вкладені файли, пепенаправлення файлів, етикетом
листування. Навчити перенаправляти листи, правилам безпечного користування
електронною скринькою. Розвивати навички роботи в Інтернеті. Виховувати етикет
електронного листування.
Тип уроку. Засвоєння нових знань, формування вмінь.
І.Організаційний
етап.
ІІ.
Актуалізація опорних знань.
Вправа
«Незакінчені речення»
1.
Мережа,
що об’єднує комп’ютерні мережі та окремі комп’ютери, які розміщені в різних
частинах світу, називається (глобальна мережа)
2.
Найвідомішою
і найбільшою глобальною мережею є (Інтернет)
3.
Документ
в Інтернеті, який може містити текст, зображення, гіперпосилання, звук, відео,
анімацію тощо називається ( веб-сторінка)
4.
Група
веб- сторінок, що пов’язані гіперпосиланнями, мають спільну тематику і належать
одному власнику, називається ( веб-сайт).
ІІІ. Мотивація
навчальної діяльності.
Бесіда з елементами опитування за планом.
-
Які
послуги надає Інтернет?
-
Як
часто ми ними користуємося? Чому?
-
Що
таке електронна пошта?
ІV. Вивчення
нового матеріалу ( міні лекція)
1.
Чому
електрона пошта набуває популярності у порівнянні із звичайною? (записати
переваги та недоліки електронної пошти)
2.
Поштові
протоколи SMIP
– це протокол за допомогою якого відбувається відправка поштового повідомлення.
POP3- протокол
отримання повідомлення.
3.
Чи
можна до повідомлення прикріплювати якісь файли?
4.
Відповідь
на лист та друк повідомлень.
5.
Етикет
листування.
Електронна пошта – засіб спілкування людей, тому вона передбачає
дотримання відповідних правил увічливості, які відповідають
загально-
прийнятим нормам людського спілкування:
• починайте текст
листа з привітання, завершуйте підписом;
• якщо звертаєтеся до
людини, з якою ви особисто не знайомі, назвіть себе;
• не забудьте вжити
слова будь ласка, якщо звертаєтеся до кого-небудь
із проханням;
• подякуйте, якщо
хтось допомагає вам;
• намагайтеся уникати
фраз, що можуть спричинити конфлікт;
• не надсилайте в листах неперевірених даних;
• намагайтеся не припускатися граматичних помилок.
Електронна
пошта позбавлена можливості передавати міміку та жести,
які
під час особистого спілкування виражають ваше ставлення до пред-
мета
обговорення. Для передавання емоцій в Інтернеті використовують
смайлики
(англ. smile – посмішка) – послідовності символів, що
нагаду-
ють
обличчя. Наприклад, послідовність символів :-) нагадує обличчя, яке
посміхається,
а послідовність :-( – сумне обличчя. Правильне використан-
ня смайликів
додає листу настрою, робить його емоційнішим.
Під час листування
електронною поштою рекомендується дотримуватися таких правил:
• ніколи не наводьте в листах
приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом;
• ніколи не погоджуйтеся на
особисту зустріч з особами, які знайомі вам тільки з електронного листування, – вони
можуть виявитися не тими, за кого себе видавали;
• не повідомляйте пароль від
електронної поштової скриньки стороннім особам, щоб ваше листування не
потрапило до чужих рук та щоб ніхто не міг відправити листа від вашого імені;
• ставтеся критично до вмісту
отриманих електронних листів; не все, що в них наведено, є правдою;
• не відповідайте на листи,
що приходять від невідомих осіб; відповідаючи на ці листи, ви підтверджуєте
існування адреси, що дасть змогу надсилати й надалі листи зі спамом;
• ніколи не відкривайте
прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб: у них можуть міститися
шкідливі програми; такі листи рекомендується видаляти.
V.
Фізкультхвилинка.
VІ. Засвоєння
знань, умінь та навичок.
Робота
за комп’ютером.
Написати електронного листа та прикріпити до нього файл.
VІІ. Підведення
підсумків уроку
VІІІ. Домашнє
завдання.
Опрацювати
конспект. Дати відповідь на запитання: Лист можна надіслати також
самому собі. Яку користь приносить ця
можливість?Презентація "Історична подорож"
Cтворила карту "Цікаві міста мого села"
https://drive.google.com/open?id=1xUlE9f6gIaylpob-6bGJ5wReTgc
На уроках інформатики при поясненні теми можна використовувати колажі.
Звіт про проведену роботу оформити у формі колажа
http://www.getloupe.com/v/56r7zjcd?r=gp
https://lh5.googleusercontent.com/-wtJgfpQfd8k/VD-iW8MaB4I/AAAAAAAAAPM/FUJacdFtwx4/s482-no/%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B6.jpg
Під час перевірки знань дуже зручно використовувати анотовані малюнки
http://www.purposegames.com/game/d0bdd0bed181d196d197-d0b4d0b0d0bdd0b8d185-game
http://www.purposegames.com/game/d181d0bad0bbd0b0d0b4d0bed0b2d196-d0bad0bed0bcd0bfd18ed182d0b5d180d0b0-game
Презентація до теми "Вікна"














Немає коментарів:
Дописати коментар